Entrevista a Dolors Garcia i Cornellà

Aquest mes de Febrer es compleixen ni més ni menys que dos anys des de la Lectura Compartida de “Serena” al Boli, en la que vam tenir l’enorme plaer de comptar amb la companyia de la seva autora: Dolors Garcia i Cornellà. Doncs bé, aquest 2015 els nostres camins es tornen a creuar, aquest cop gràcies a la Revista del QL, en una entrevista en exclusiva que us encantarà.

 

 

-Per començar aquesta entrevista i no caure en tòpics permet-nos que et presentem aquest repte: al llarg dels anys t’hauran fet tot tipus de preguntes, però quina no i t’agradaria contestar?

 

"Quin llibre, dels escrits per altres autors, m'hauria agradat escriure a mi". M'haurien posat en un compromís molt gros!   

 

-I per ser dolentota... Quina no t’han fet i has pensat “de la que m’he lliurat!”? ;D 

 

"Quin llibre t'enduries a una illa deserta?" És que me n'enduria tants i tants que hauríem de buscar una illa ben grossa! 

 

-En quin projecte estàs treballant més il·lusionada últimament? 

 

Com ja sabeu, la història m'apassiona. He començat a recollir informació sobre els remences (els homes de la terra o pagesos de l'època medieval) i m'agradaria escriure algun relat que ficcionés la vida d'aquesta gent. És un projecte tot just encetat, però m'il·lusiona molt. 

 

-Hi ha alguna novetat sobre una possible continuació de Serena o encara no en podem saber res?^^

 

No hi he treballat més des que en vam parlar al fórum, però no ho descarto en absolut. Ben al contrari!

 

- Al QL fa temps que estem debatent… Bones raons per llegir i animar a la gent a sumar-se a la lectura... Quina és la teva?

 

En època de crisi, és una activitat molt econòmica que, a més, i pel mateix preu, et permet viatjar, conèixer gent, saber més coses, sentir-te feliç, tastar el misteri, viure l'aventura, enamorar-te, riure, plorar... Què més vols? 

 

-Quin llibre/llibres afegiries a la nostra llista de “Els 100 llibres que van canviar la meva vida”? 

 

"Els fills del capità Grant" de Jules Verne. La vaig llegir que deuria tenir 12 o 13 anys i recordo que no la podia deixar. La tinc guardada a la meva biblioteca personal i un dia d'aquests la rellegiré. 

 

-I lògicament per últim digue'ns, Dolors: i ara... Què llegeixes (o rellegeixes)? ^^ 

 

"El hòbbit" de J.R.R. Tolkien. 

 

- Moltes gràcies per tot!

 

Una abraçada ben forta, plena de lletres i de papers tous!!!

 

 

(Mixa, per a La Revista del QL. Febrer 2015)


Write a comment

Comments: 0